Често задавани въпроси относно HiPP BabyClub

От регистрация до изтриване на Вашия акаунт – тук ще намерите често задавани въпроси относно HiPP BabyClub.

Ако имате въпроси, на които не е отговорено на тази страница, моля, не се колебайте да ни пишете чрез нашата форма за контакти.


Какво трябва да направя, ако не получа потвърдителен линк или ако той не работи?

Може да отнеме няколко минути докато активиращия линк пристигне. Моля, бъдете търпеливи и просто проверете по-късно Вашата входяща кутия. Ако след няколко минути линкът не е пристигнал, моля, проверете Вашата спам папка и се уверете, че входящата Ви кутия не е прекалено пълна.

Моля копирайте линка и го поставете върху адресната лента на браузъра Ви. Ако линкът не проработи, моля, свържете се с HiPP Услуги за Родители. Ние ще се радваме да активираме Вашия акаунт.

Какво означава „Този имейл адрес е вече регистриран”?

В този случай, Вие вече сте се регистрирали с този имейл. Ние ще се радваме да Ви изпратим Вашето потребителско име и нова парола под линка „забравена парола?”.

Какво трябва да направя, ако забравя потребителското си име/парола?

Забравили ли сте Вашето потребителско име или парола за HiPP BabyClub? В такъв случай, следвайте следните инструкции:

Използвайте функцията „забравена парола“ от този линк. Въведете имейл адреса, който сте дали, когато сте се регистрирали за HiPP BabyClub. Тогава ще получите имейл с линк. Кликнете върху линка в имейла или го копирайте директно в адресната лента на браузъра Ви. Вашето потребителско име ще бъде показано на страницата, която се отвори. Тогава може да създадете нова парола. Моля, имайте предвид правилата за паролата поради причини за сигурност.

Помощ, паролата ми не работи!

Ако имате проблеми с паролата и достъпа до Вашия HiPP BabyClub акаунт, моля, първо се уверете, че използвате правилната парола. Ако не сте сигурни, ние Ви препоръчваме да следвате инструкциите по-горе за "забравена парола". Там можете да създадете нова парола. Ако копирате Вашата парола или потребителско име, моля, уверете се, че не копирате никакви интервали заедно с нея!.

Как да сменя моя имейл адрес?

Моля, влезте в HiPP BabyClub и отидете на Моят профил.

Мога ли да сменя потребителското си име?

Моля, използвайте формата за контакти за да се свържете с нас за това.

Вече нямам нужда от моя HiPP BabyClub акаунт. От къде мога да отменя регистрацията?

Моля, използвайте формата за контакти за да се свържете с нас.
С цел защита на данните, ще имаме нужда от Вашето потребителско име и парола.

От къде мога да коригирам настройките, така че вече да не получавам родителски писма?

Моля, влезте в HiPP BabyClub. Отидете на Моят профил – Моите деца и под "Редактирайте деца" отменете писмата.

Как да се отпиша от родителските писма?

Моля , влезте в HiPP BabyClub. Отидете в Моят профил и под „Редактирай профила” може да се отпишете от писмата.

Как да намеря родителските писма за по-малкото ми дете?

Моля, влезте в HiPP BabyClub. От дясната страна ще видите снимка и под нея бутона "Моля изберете бебе". Просто изберете името на детето, за което искате да прочетете писмото. Страницата автоматично ще се смени.