Ураа, HiPP става на 125 години!
И ние искаме да празнуваме с вас. Като водещ производител на бебешка храна, нашият семеен бизнес носи специална отговорност за бъдещите поколения. Ето защо винаги сме се стремили да работим устойчиво. Изминаха 125 години от лансирането на първия продукт на HiPP – Сухарното брашно за деца на Дж. Хипп.
„Много процедури, които моят прадядо, дядо ми и баща ми започнаха заедно с други членове на семейството, могат да се видят и забележат и до днес в ежедневната ни бизнес рутина и продуктовата ни гама. Високите стандарти за качество, интегрирани в името на благосъстоянието на нашите малки потребители, остават непроменени през поколенията: върхово качество за най-ценното в живота.“
125 години...
„Устойчивите земеделски практики опазват здравето на почвите ни и следователно гарантират, че нашите деца и внуци също ще могат да използват този уникален ресурс.“
Мислене, надминаващо органик – в името на бъдещите поколения
Устойчивостта не е крайъгълен камък, който ще достигнем и ще празнуваме някой ден. Устойчивостта означава непрекъснато разглеждане и оценка. Устойчивостта е път, който идва с предизвикателства и изненади. Устойчивостта е задача за поколения. Отдавна сме тръгнали по този път и отиваме все по-далеч.